top of page
Forfatters billedejj2791

PAUL MITCHELL KÅRET SOM BEDST SÆLGENDE PROFESSIONELLE HÅRSTYLING BRAND I 2022

Opdateret: for 5 dage siden


John Paul Mitchell Systems sikrer præstigefyldt topplacering i dette års Kline Report Salon Hair

Care Global Series


Klines Salon Hair Care Global Series har udnævnt John Paul Mitchell Systems (JPMS) som ejer

brandet Paul Mitchell som det førende brand for professionelle stylingprodukter i verden, baseret

på antallet af solgte produkter i 28 førende lande.

Kline, er et rådgivende konsulent og markedsundersøgelses firma, som er eksperter i at indsamle

data i den professionelle Beauty industri. Den omfattende markedsundersøgelse for kalenderåret

2022, fokuserer primært på hårprodukter til slutforbrugere som sælges gennem professionelle

frisører samt professionelle hårprodukter til slutforbrugere solgt gennem detailledet.


”Det er en ære at blive anerkendt af Kline for vores professionelle hårstylingprodukter” siger CEO

for JPMS, Michaeline DeJoria ”Min far var med til at stifte denne virksomhed for 43 år siden, og

siden da har vi altid stræbt efter sætte de professionelle frisørsaloners behov først. Vores succes

havde ikke været muligt uden den ubetingede støtte fra vores kunder, og det er jeg utrolig

taknemmelig for. I forlængelse af vores fortsatte vækst, vil vi altid værdsætte feedback og fra

vores globale professionelle community”


JPMS har supporteret den professionelle beauty industri med hårprodukter i over 40 år fordelt på

brands som Paul Mitchell®, Paul Mitchell® Clean Beauty, Tea Tree, Awapuhi Wild Ginger®,

MITCH®, MVRCK® og Paul Mitchell Professional Hair Color®. Paul Mitchell var det første

professionelle hårpleje brand, som nægtede at gøre brug af dyreforsøg tilbage i 1980, og har siden

været et forbillede for andre lignende virksomheder i branchen.


”Som et globalt brand forankret i de professionelle saloner, er vi passioneret omkring vores

produkter. Det er meget givende for os at blive anerkendte af Kline” siger Præsident for JPMS,

Jason Yates. ”Hele vejen fra vores Product Innovation Center til salonen har vi altid de

professionelle frisører og deres kunder i tankerne, så vi kan hjælpe og servicere dem bedst muligt”

9 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page